تبلیغات و بازاریابی در اتریش
نوشته شده توسط : worldmarketing

 


مشخصات مصرف کننده
جمعیت در پیری در اتریش پیری می کند و میانگین سنی 44.2 در سال 2018 از سال 1995 در حال افزایش است. نرخ رشد جمعیت 0.42٪ با 24.8٪ اتریشی ها زیر 24 سال و 33٪ از جمعیت بالای 55 سال سن دارند. خانواده های آنها به طور متوسط ​​2.2 نفر تشکیل شده است. خانوارهای یک نفره 37٪ از کل و 6/41٪ زوج های دارای فرزند یا بدون فرزند را تشکیل می دهند. نسبت جنسیت برای هر 100 زن 96 مرد است و 58.3٪ از جمعیت در مناطق شهری زندگی می کنند در حالی که وین شهر اصلی است. مناطق شمالی و شرقی پر جمعیت ترین جمعیت است. در کل 85٪ از بزرگسالان 25 تا 64 ساله تحصیلات متوسطه را به اتمام رسانده اند و 31٪ در همان سن تحصیلات عالی دارند. OECD سطح آموزش در اتریش را بسیار بالا تخمین می زند. حدود 69٪ از جمعیت فعال ، کارمندان دولت هستند.
قدرت خرید
تولید ناخالص داخلی سرانه PPP در اتریش 41 143 یورو است. متوسط ​​حقوق سالانه یک کارمند تمام وقت 42852 یورو است. قدرت خرید اتریش در بین بالاترین در اروپا است. در سال 2018 به دلیل کاهش مالیات برای خانوارهای دارای فرزند و رونق بازار کار ، این افزایش یافته و باید در سال 2019 نیز ادامه یابد. میزان درآمد یکبار مصرف سالانه تعدیل شده برای هر ساكن تقریباً 28،500 یورو است. طبق اعلام ING ، میزان مصرف آن باید در سال 2019 1.7 درصد افزایش یابد. شاخص جینی در میانگین اروپا و فاصله پرداخت بین زن و مرد در اتریش 20 درصد است. همچنین مهاجران احتمالاً دستمزد کمتری دارند و بیکار هستند. بالاترین دستمزدها در اتریش پائین و کمترین در کارینتیا (اختلاف 8٪).
رفتار مصرف کننده
مصرف کننده BehaviourAustria یک جامعه مصرف کننده محسوب می شود. قیمت یک عنصر مهم برای مصرف کنندگان و همچنین آگاهی و کیفیت برند است. برخی از مصرف کنندگان مایل هستند هزینه بیشتری برای محصول بهتر بپردازند. خریدها در انواع مختلفی از مکانها انجام می شود ، از فروشگاههای بزرگ و سوپر مارکت ها گرفته تا خرده فروشان کوچک. اعتماد مشتری به طور عمده در سال 2018 رنج می برد اما به نظر می رسد در اوایل سال 2019 ادامه داشته است. تجارت الکترونیک در کشور گسترده است و باید به رشد خود ادامه دهد. نزدیک به 5 میلیون خریدار آنلاین در کشور وجود دارد. مارک های شرکت های بین المللی مصرف می شوند اما محصولات محلی ترجیح می دهند.
وفاداری به برند بستگی به کیفیت محصولات فروخته شده و ارزش پول دارد. بیش از 60٪ اتریشی هایی که دسترسی به اینترنت دارند و در شبکه های اجتماعی فعال هستند و به لطف نظرات کاربران می توانند به کشف و یادگیری محصولات بپردازند. محافظت از داده ها برای اتریشی ها مهم است و یک غیر انتفاعی حتی علیه چندین بازیکن بزرگ (اپل ، آمازون ، نتفلیکس ، Spotify و غیره) نیز دعوی قضایی کرده است.

به دلیل آگاهی و پایداری زیست محیطی ، محصولات ارگانیک و محلی به طور فزاینده تقاضا می شوند. سهم محصولات ارگانیک در کل خریدها در بین بالاترین در اروپا است. محصولات تازه معمولاً نسبت به محصولات بسته بندی شده ترجیح می دهند. بازار دست دوم از طریق اینترنت و به ویژه در سایت های Willhaben ، Locanto و Bazar توسعه می یابد. استفاده از سیستم عاملهای مشترک مانند Uber یا Airbnb در حال رشد است اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی عقب مانده است.





:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: